Wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej
- Kserokopia posiadanego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
- Jedno aktualne zdjęcie
- W przypadku duplikatu legitymacji dowód uiszczenia opłaty.
Wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej
Komórka organizacyjna
W lokalu Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Malborku
82-200 Malbork,
ul. Armii Krajowej 70
Opłaty
Od 1 paździeździernika 2016 r. opłata za duplikat legitymacji wynosi 15 zł.
Dane do przelewu:
nr rachunku bankowego 15 1090 1098 0000 0001 4996 8289
Starostwo Powiatowe w Malborku
Pl. Słowiański 17
82-200 Malbork
Tytuł przelewu: Opłata za duplikat legitymacji (imię i nazwisko osoby ubiegającej się o wydanie duplikatu)
Podstawa prawna
Rozporządzenie ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności /Dz. U. z dnia 8 sierpnia 2003 r.) Dz.U.03.139.1328/
Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. (Dz.U.97.123.776 z późn. zm.)
Dodatkowe informacje, uwagi
Od 1 stycznia 2010 r. zgodnie z § 35, ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 lipca 2003r. legitymacje dokumentujące stopień niepełnosprawności wydawane są wyłącznie na podstawie posiadanego ważnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub ważnego orzeczenia o wskazaniach do ulg i uprawnień.